Saturday, December 5, 2009

Χάρτινη Επέτειος


Σχέσεις. Μερικοί πιστεύουν ότι είναι αληθινές μόνο όταν υπάρχει απόλυτη ειλικρίνεια. Άλλοι, πάλι, ισχυρίζονται ότι κάποια πράγματα καλύτερα να μένουν κρυφά. Ακόμα, και από τον ίδιο τον εαυτό μας. Σε όποια κατηγορία κι αν ανήκετε, θυμηθείτε ότι τα δώρα πολλές φορές περιέχουν εκπλήξεις. Ειδικά, όταν αυτά δίνονται τη μέρα που έχει έρθει η…..


ΧΑΡΤΙΝΗ ΕΠΕΤΕΙΟΣ

Αγαπητέ αναγνώστη,
Σύμφωνα με το νόμο 1287/2010 είμαστε υποχρεωμένοι να σε ενημερώσουμε ότι μόνο δεκαπέντε γραμμές αυτής της σελίδας είναι τυπωμένες. Το εγκεφαλοτροπικό χαρτί που κρατάς αυτήν τη στιγμή στα χέρια σου είναι ικανό να ανιχνεύει τα ασθενή ηλεκτρομαγνητικά κύματα που εκπέμπει το μυαλό σου και με τη βοήθεια ειδικών αλγορίθμων να αποτυπώνει τις σκέψεις σου σαν γραπτό λόγο. Αυτή η πρωτοποριακή τεχνολογία αναπτύχθηκε πρόσφατα από την εταιρία μας και είναι κάτι παραπάνω από μια απλή καταγραφή συλλογισμών, αφού παρέχει τη δυνατότητα σε όλους να διαπιστώσουν ποια είναι η πιο μύχια επιθυμία τους. Οι εργαστηριακές μελέτες έδειξαν ότι το ηλεκτρομαγνητικό της αποτύπωμα είναι τόσο ισχυρό, που πολύ σύντομα υπερκαλύπτει όλες τις δευτερεύουσες σκέψεις και εμφανίζεται συστηματικά στο τέλος της σελίδας. Αυτή η θαυμαστή ιδιότητα του υλικού μετατράπηκε σε ένα υπέροχο προϊόν από την εταιρεία μας, ένα προϊόν που κρατάς στα χέρια σου και αποτελεί πλέον το 20% των δώρων που αφορούν επετείους, Έτσι, αργά ή γρήγορα, κι εσύ θα δεις τυπωμένο αυτό που πραγματικά θέλεις στη ζωή σου. Το πρόσωπο που θα έδινες τα πάντα για να έχεις.
Ώστε αυτό ήταν; Κι εγώ που νόμιζα ότι είχε σχέση με τα χρόνια της επετείου. Κάπως τις χωρίζουν σε ξύλινες, ασημένιες, χρυσές. Αυτή, έλεγα, θα ήταν η χάρτινη. Τελικά, έκανα λάθος. Άραγε, τώρα πράγματι βλέπω τις σκέψεις μου να τυπώνονται ή είναι κάποιο χαζό αστείο; Να δεις που θα έχει γράψει το όνομα της στο τέλος και θα με κοροϊδεύει όλη την υπόλοιπη μέρα. Αν όμως είναι αλήθεια; Αυτή η κόλλα φαινόταν μισογραμμένη όταν την πήρα στα χέρια μου αλλά δεν είμαι κι απόλυτα σίγουρος. Μήπως είναι ένα συνηθισμένο χαρτί χωρίς καμία από τις ιδιότητες που διαφημίζει; Έτσι κι αλλιώς το ίδιο είναι. Θα το διαβάσω όλο και θα καταλάβω. Για μια στιγμή όμως. Αν κάτι πάει στραβά; Αν η τελευταία λέξη δεν είναι η σωστή; Όχι ότι δεν την αγαπάω αλλά…Με δοκιμάζει. Μια δοκιμασία πίστης στην οποία δεν μπορώ να πω ψέματα, ούτε και να την αποφύγω. Ίσως να τα καταφέρω, αν συγκεντρωθώ απόλυτα στο πρόσωπο της, σε αυτήν που πρέπει να γραφεί το όνομά της. Τίποτα. Τα γράμματα εξακολουθούν να εμφανίζονται μπροστά μου και σχηματίζουν φράσεις που με προδίδουν. Το χαρτί τυπώνει αμείλικτα τις σκέψεις μου οδηγούμενο, όπως λέει, προς τον πυρήνα της ζωής μου. Θεέ μου, τώρα το κατάλαβα, θα τα διαβάσει όλα. Παγίδα. Αυτό είναι. Μια καλοστημένη παγίδα από την οποία είναι αδύνατο να ξεφύγω. Εκείνη περιμένει στο διπλανό δωμάτιο και από στιγμή σε στιγμή θα έρθει εδώ, ανυπομονώντας να διαβάσει την τελευταία λέξη× τη βαθύτερη επιθυμία της ζωής μου που αναδύεται μέσα από την υποκρισία και τις υπεκφυγές μου. Ποιος μπορεί να το αντέξει αυτό; Οι γραμμές εξαντλούνται, η σελίδα γεμίζει και φτάνει προς το τέλος της. H λέξη έχει ήδη σχηματιστεί στο μυαλό μου. Ακούω το πόμολο που γυρίζει. Δεν έχω άλλη επιλογή. Σηκώνω το βλέμμα μου. Εκείνη στέκεται στην πόρτα, με κοιτάζει γεμάτη αγωνία και είμαι πια σίγουρος ότι ο ήχος αυτής της σελίδας που σκίζεται είναι ίδιος με αυτόν μιας καρδιάς που ραγίζει.
ΤΕΛΟΣ


Την επόμενη Κυριακή θα δούμε ένα λεξικό του μέλλοντος. Και μερικά ενδιαφέροντα «Λήμματα».

No comments:

Post a Comment